Sidor

måndag 2 juli 2012

TUR SKA MAN HA del 2

Tur ska man ha, och det fick fam Moby vid sin trädgårdsvisning för allmänheten i helgen. Och tur hade dom oxå idag, måndag, då ett helt busslast smålänningar ville se trädgården. Fint väder hela tiden.























Nu ska jag fortsätta med att visa spännande överraskningar i den här trädgården. Man vet aldrig vad som finns runt hörnet och blir fullständigt ställd,  då man står där med sin egen spegelfigur bredvid en gul flickcykel drunknande under den frodigaste  clematis. Ja, de här är trädgårdsfolk som har "Fingerspitzen"känsla. Trädgården är inte bara som en lek utan oxå  att ta ut svängerna i en dans!



2 kommentarer:

  1. Jaa, det där är helt klart en trädgård att besöka om man är i krokarna! Jag gillar också deras busiga tilltag. det är roligt när det händer oväntade saker! Det där med besticken var riktigt kul, det ska jag fundera på...

    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  2. Aurikel har jag gott om i min trädgård. Det är det första som sticker upp ur snön på våren eftersom den är städsegrön och bara ligger där under snön och väntar. En trädgård med fantasi ser jag att du har besökt.

    SvaraRadera