Sidor

tisdag 6 september 2011

ALVEDON!!!!!

HUR JAG SLAPP ATT ÄTA ALVEDON

sedan 2månader tillbaka fick jag en smygande smärta i vänstra innanlår(ben). Trodde då att det var Ischias då smärtan blev starkare och starkare och till och från hade svårt att gå. Och inte heller kunde sitta på vänstra skinkan. Mina dagliga goings gick ej att genomföra, men som tur var kunde jag dagligen
simma , veckorna gick och allt blev besvärlig, alla 1000 små steg som man genomför inomhus var smärtsamma, ja jag var handiskapad, och såg framför mej 1 rullator i verandan. Äntligen, då hade det gått 14 dar ringde vårdcentral, träffade en mycket stressad läkare som utan att titta eller känna ; sa att det var artos i höfterna, sändes till röntgen. Hon ringde efter 1vecka och sa att höfterna var fina. Jag påpekade åter att det var innanlåret. Hon skulle ringa in ALVEDON extra starka, som jag skulle ta mot smärtan.

Nu blev jag rätt kritisk mot hennes behandling. Ringde en annan vårdcentral och läkare, fick tid efter 4dar. Ju jag hade en kraftig muskelinflam. + i muskelfästen i innanlåret. Genast kom en sjukgymnast och så blev det rätt träning och stretching i veckor + Voltaren gel på inflamationen. Idag är jag frisk i mitt vänstra ben och jag kan sitt på rumpan ordentlig igen. Men framförallt så slapp jag ALVEDON extra starka..         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar