Sidor

söndag 20 november 2011

MUSIKELEVEROCH PANNKAKSTÅRTA

Lyckad musikunderhållning av elever från Flens
Gymnasieskola, musikklass..
Lördag den 19/11, kl. 11.30 arrangerade Sparrehokms
äldreboende musikunderhållning av elever från Flen.
En fullsatt matsal där publiken(genomsnittsålder 80+)
jublade, och inst

rumental stråkmusikunderhållning. Samt
skönsång av Astra O - You raise me upp - och Maja Wårenius
Gabrielas song - av Py Bäckman. Alla njöt av underhållningen
och trevlig samvaro.

Pannkakstårta med vispad grädde och glass bjöds barnen på.
Och att planera ett nytt julmusikcaf`e.

1 kommentar:

  1. Förstår att det uppskattades med lite ungdomlig musikunderhållning.
    Att göra rörliga bilder (animeradade) lärde jag mig på datakurs och vi hade ett särskilt program för det som jag inte minns vad det hette. Jag gjorde en massa bilder då som jag fortfarande har kvar. Annars kan man söka på nätet efter redan animerade bilder. Goggla på animeringar så kommer det säkert upp en massa du kan låna

    SvaraRadera