Sidor

fredag 21 oktober 2011

Sjukgymastik

Flera dagars bilresa genom västsveriga var ju inte så bra för min rygg.
Som tur var så hade jag idag en tid hos sjukgymnasten. Tack och lov.

Och hon var sträng och obeveklig. Måste göras, måste göras. Muskeln
var hård som sten. M. Piriformis som helst ska stretchas varje dag.
Men idag skulle den knådas hård!, länge. Sedan fick jag stretcha, OhOHOH
så mjuk jag blev efteråt i gången, tack Natalie..

Sedan var det M. Gluteus Maximus, den fick knådas hård hård oxå. Och hon
  släpper inte efter en 100dels sekund.  Tänk att den  lilla kvinnan kan ha en
 sådan kraft i sina händer. Efteråt , ja först då får jag stretcha och jag är så mjuk.
Med fjädrande steg går jag till distrik.sköterskan och ta en influensaspruta.

Solig och skönt ute, klart jag tar en promenad, 3km i sol och massor med D-vitamin.

Nej då, idag bryr jag mej inte om FUCHSIORNA, och dom är såååååååååå
fina ,de får bli nästa vecka
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar