Sidor

måndag 1 september 2014

Kära Hjärtanes

Kära Hjärtanes
Jag har ett knepigt  problem! Hur ska jag berätta för min fru att jag har lovat grabbarna  följa med på golfresa till Spanien, samma vecka som våran 30-åriga bröllopsdag.

Hon tycker vi ska ta in på hotell , äta gott för att fira bröllopsdagen.

Men man kan ju inte säga nej  till en golfresa och polarna då man har lovat grabbarna, eller hur?

Dessutom har jag köpt precis en ny spis till henne, så det finns ju ingen anledning att gå ut och äta. Sängen är oxå nästan ny och det är en DeLux.

Snälla Kära Hjärtanes hjälp mig förklara för henne så hon förstår/Handicap  24

Kära Handicap 24.

Visst vill jag hjälpa dig! Om du åker på golfresa med polarna på eran 30-åriga bröllopsdag garanterar jag dig att du kommer att få ett betydligt större handicap än 24 i din bröllopspresent av din fru.

Om hon inte gör det personligt ska jag garanterad med glädje bistå henne med handräkning. Me3n föralldel, åk du bara, men räkna inte med att dörrnycklarna passar då du kommer hem! och en välplacerad järnfemma kan göra VÄLDIG ont! /Kära Hjärtanes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar