Sidor

tisdag 16 oktober 2012

MED TANDKRÄM?




Som gammal och rutinerad husmor tycker jag, jag kan det mesta inom rengöring inom hemmet.  Knepp som jag har sammlat på. Men så, då jag sitter hos lilla frissan ramlar ögonen på den här lilla notisen.

Ungsluckan är ju inte så kul, så mycket slabbigt och tid.

Men en gammal husmor blir aldrig för gammal att kära nytt, klart jag provade.




Över förväntan ! 8 min tog rengöringen inget slabb. Och sedan lukten av tandkräm.


Ser ni min sko, så blev resultatet.

Man lär sålänge man lever.

2 kommentarer:

  1. Man är aldrig för gammal att lära sig, jag har också en brun klibbig lucka. Jag använder ugnen nästan varje dag till matlagning. Ska absolut prova!
    ha en skön höstvecka!
    kram

    SvaraRadera
  2. Herregud, de där var ju bättre än jag någonsin kunde tro!
    prova prova och så luktar det gott.
    mw

    ha en trevlig kväll

    SvaraRadera